Z animacijami lahko izpostavite določene izdelke, popuste, nagrade, brezplačne dostave, itd. Dodajanje animacij je enostavno. Kaj potrebujete za animacijo? Potrebujete le eno fotografijo, ki naj bo vsaj 700px širine. Slika je lahko naprimer slika izdelka, ali pa v primernem programu zložite skupaj svojo fotografijo, ki vsebuje določeno fotografijo in kakšen dodaten element.
V urejevalniku se postavite v sklop Animacije, ter kliknete na dodajanje animacij. Vpišete:
Shranite animacijo in že je vidna na spletni strani.
Celotna vsebina spletne strani je zelo pomembna za vašo spletno trgovino, saj iskalniki kot je Google s pomočjo vaše vsebine rangirajo spletno stran po pomembnostih in jo zabeleži v svoje kazalo pod določenimi temami. Tako vas obiskovalci sploh lahko najdejo v iskalnikih kot je Google. Večina vsebine vaše spletne trgovine predstavljajo opisi izdelkov. O dodajanju izdelkov smo že pisali v preteklem sporočilu. Ostali del vsebine pa na vaši spletni trgovini predstavljajo novice in vsebina, ki je v nogi. Kako enostavno je dodajanje vsebine, si lahko ogledate v videu.
Večji paketi imajo možnost pošiljanja novic neposredno uporabnikom, ki so se prijavili na elektronska obvestila. Manjši paketi pa lahko uporabnike, ki so se prijavili na seznam prejemnikov elektronskih obvestil, najdete v nastavitvah (Nastavtive -> Bloki ->na koncu strani kliknite na povezavo Seznam in odprl se bo seznam vseh prijavljenih). Več o avtomatskem pošiljanju novic uporabnikom, bomo napisali v enemu od prihodnjih sporočil.
Po podatkih RISa je bilo sredi marca 2011 v Sloveniji 627.360 uporabnikov Facebooka. Ta številka vsekakor ni zanemarljiva in tudi tukaj se skriva določen potencial za promoviranje in trženje izdelkov v vaši trgovini. Na vašo spletno trgovino lahko enostavno pripnete Facebook blok, ki se prikaže na levi strani spletne strani. Nastavite lahko prikaz oseb, katerim je všeč vaša stran na Facebooku ter prikaz sporočil, ki ste jih prilepili na zid vaše strani na Facebooku. To pa še ni vse, kar vam ponuja Moja Košarica. Na svojo stran na Facebooku lahko dodate tudi „zavihek“, ki prikazije zadnje in akcijske izdelke v vaši spletni trgovini. V kolikor bi želeli prikazovati izdelke na vaši strani Facebooka, nas kontaktirajte in skupaj bomo pregledali možnosti za prikaz.
Za to da posnamete nekaj fotografij izdelka si vzemite nekaj časa, posnemite več različnih fotografij izdelka in kasneje izberite najboljšo fotografijo. Trgovina omogoča dodajanje dodatnih fotografij, kar vam pride prav pri raznih detajlih izdelka ali če želite nazorneje prikazati material izdelka. Najlažje posnamete fotografije manjših izdelkov. Lahko vam pripišemo enega od načinov, kako do solidnih fotografij kar na vaši mizi. V kolikor prodajate manjše izdelke, lahko te izdelke poslikate kar na vaši mizi, za to boste potrebovali fotoaparat, podlago za izdelke in mogoče dodatno osvetlitev, ki je lahko namizna svetilka ali kakšno podobno svetilno telo. Za podlago lahko izberete večji in trši papir (A3 ali A2). Papir položite na mizo tako, da je zadnji del papirja privzdignjen. Na sprednji del papirja položite izdelek in ga osvetlite s svetilko. Če je izdelek dovolj osvetljen in če je papir bel, bo fotoaparat fotografije posnel dovolj hitro, tako da ne bo težav, če se vam roke tresejo, sicer uporabite stativ za fotoaparat. Izdelek poizkušajte zajeti tako, da celotno ozadje izdelka zajema papir. Kot že rečeno, posnemite več fotografij enega izdelka, dovolite si posneti detajle izdelka, material, itd. Slike nato naložite v trgovino.
Kupci prav tako zaupajo spletni trgovini, ki ima jasno in nazorno objavljene splošne pogoje, kontaktne podatke (elektronsko pošto, telefonske kontakte, podatke podjetja, itd.). Primere zgledno urejenih splošnih pogojev, si lahko ogledate na sledečih povezavah: