Iz izkušenj je znano, da kupci zaupajo v spletno trgovino, ki je barvno privlačna. Verjetno se tudi sami med nakupi večkrat odločate med različnimi barvami. Velikokrat v trgovini raje kupite majico ali hlače določene barve, ker vam je tista bolj všeč, prav tako naročite oz. brskate med avtomobili, ki imajo določeno barvo. Psihologi opozarjajo na pomembnost barv, prav tako so za vašo prodajo pomembne barve vaše trgovine, ki naj bi vlivala zaupanje. Za barve in manjše grafične prilagoditve lahko poskrbite sami v nastavitvah trgovine. Da bi izbrali kar se da prave barve, lahko uporabite katero iz med orodji na spletu, ki vam omogočajo izbiro komplementarnih barvnih odtenkov. Eno od odličnih orodji najdete na naslovu:
http://colorschemedesigner.com/.
Da pa barve niso vse, lahko sami presodite po trgovinah na spletu. Privlačni izdelki so vsekakor tisti, ki vsebujejo izčrpen opis z resničnimi podatki, po možnosti s priloženimi navodili za uporabo in informacijami o garanciji, če izdelki le to tudi imajo. Za to, da je vse prikazano nadzorno poskrbijo fotografije izdelka. Kako učinkovito dodati izdelek si lahko preberete v nadaljevanju.
Spletna stran ni sama sebi namen in brez vsebine na strani ni nič, zato je potrebno na spletno stran dodati kar se da največ vsebine. Vsebina pa naj bo predvsem kvalitetna in unikatna. Pri spletni trgovino je vaša vsebina naslov in opis izdelka, ter dodatni parametri, slike, datoteke (katalogi), itd. V kolikor imate veliko podobnih izdelkov, vnesite kar se da različne opise izdelkov. Priporočamo da opis izdelka vsebuje vsaj 100 besed. Le kvalitetna in unikatna vsebina na spletni strani bo vašo trgovino uvrstila visoko med iskalnimi rezultati v iskalnikih (google, yahoo, najdi.si, itd.).
Nazivi izdelkov naj bodo lahko berljivi. Iskalniki prikažejo nazive izdelkov med iskalnimi pogoji in ti morajo kupce pritegniti, da obiščejo vašo trgovino. Kupci v iskalnik malokrat vpišejo „Diski letnik 2006“, ampak to raje vpišejo kot „zavorni koluti za Renault Clio letnik 2006“. Iz tega sklepamo, da bi bil najboljši naslov za izdelek „Zavorni koluti Renault Clio 2006“.
Fotografije izdelkov
Največkrat kupljeni izdelki so tisti, ki imajo kvalitetne fotografije. V kolikor prodajate izdelke drugih proizvajalcev, lahko pišete proizvajalcem in mogoče vam lahko proizvajalci posredujejo kvalitetne fotografije njihovih izdelkov, katere nato objavite na vaši spletni strani. V kolikor prodajate lastne izdelke, pa lahko fotografije posnamete tudi sami.
Za to da posnamete nekaj fotografij izdelka si vzemite nekaj časa, posnemite več različnih fotografij izdelka in kasneje izberite najboljšo fotografijo. Trgovina omogoča dodajanje dodatnih fotografij, kar vam pride prav pri raznih detajlih izdelka ali če želite nazorneje prikazati material izdelka. Najlažje posnamete fotografije manjših izdelkov. Lahko vam pripišemo enega od načinov, kako do solidnih fotografij kar na vaši mizi. V kolikor prodajate manjše izdelke, lahko te izdelke poslikate kar na vaši mizi, za to boste potrebovali fotoaparat, podlago za izdelke in mogoče dodatno osvetlitev, ki je lahko namizna svetilka ali kakšno podobno svetilno telo. Za podlago lahko izberete večji in trši papir (A3 ali A2). Papir položite na mizo tako, da je zadnji del papirja privzdignjen. Na sprednji del papirja položite izdelek in ga osvetlite s svetilko. Če je izdelek dovolj osvetljen in če je papir bel, bo fotoaparat fotografije posnel dovolj hitro, tako da ne bo težav, če se vam roke tresejo, sicer uporabite stativ za fotoaparat. Izdelek poizkušajte zajeti tako, da celotno ozadje izdelka zajema papir. Kot že rečeno, posnemite več fotografij enega izdelka, dovolite si posneti detajle izdelka, material, itd. Slike nato naložite v trgovino.
Kupci prav tako zaupajo spletni trgovini, ki ima jasno in nazorno objavljene splošne pogoje, kontaktne podatke (elektronsko pošto, telefonske kontakte, podatke podjetja, itd.). Primere zgledno urejenih splošnih pogojev, si lahko ogledate na sledečih povezavah:
http://yari.moja-kosarica.si/si/v/9/e-trgovina/splosni-pogoji-poslovanja/
http://tehnonet.moja-kosarica.si/si/v/28/pogoji-poslovanja/splosni-pogoji-poslovanja/
http://prvavrsta.net/si/v/17/pogoji-poslovanja/splosni-pogoji/