To da še niste prejeli naročila preko vaše spletne trgovine, še ne pomeni, da je z vašo spletno trgovino kaj narobe. Kupci danes znajo poiskati za njih pravi izdelek s pravo ceno. V kolikor prodajate dražje izdelke, je prodaja takih izdelkov preko spleta predvsem namenjena predstavitvi. Kupci iščejo po spletu in ko najdejo za njih pravi izdelek, se na vas obrnejo po dodatne informacije. To je rezultat uspešne predstavitve izdelka in trgovine na spletu.
Znaki uspešne predstavitve:
- kupec ki vas pokliče, omeni da je omenjen izdelek opazil na spletu
- kupec vam pošlje elektronsko povpraševanje
- kupec se vrača na vašo spletno stran
- opazi akcije in ugodnosti
- se brez dodatnega marketinga poveča fizična prodaja izdelkov
Kako slediti taki prodaji:
- na spletni trgovini pod novicami objavite kodo za popust
- na spletni strani ponudite dodatne akcije
- sledite obiskom spletnih strani na Google Analytics in s tem določite povpraševanje
Prodajate cenejše izdelke, pa vaša spletna trgovina še ni prejela naročila? Vzemite si nekaj minut in raziščite tržišče, primerjajte vaše cene, opise in slike izdelkov z vašo konkurenco. Vaš cilj je biti pred konkurenco. Svojim kupcem ponudite akcije ali enostavno znižajte cene. Preverite obisk vaše spletne strani, če je obisk nižji posodobite vaše opise izdelkov.
Ključi uspešne spletne trgovine se skrivajo v kvalitetnih opisih, dobrih fotografijah, konkurenčnih cenah in konec koncev sše vedno prijaznega odziva na povpraševanje.