Najem spletne trgovine - povečajte internetno prodajo

Moj račun
  info@moja-kosarica.si   0590 91 995

Zakaj E-mail marketing?

Kaj je Email Marketing?

Email Marketing je stroškovno najcenejši in najbolj učinkovit način za povečanje prodaje saj zagotavlja tudi do 5 večji učinek od klasičnih marktinških prijemov. Je najsodobnejši način za obveščanje o novostih zaših potencialnih in obstoječih strank o vaši ponudbi in novostih.

Kaj lahko dosežemo z Email Marketingom?


    - Pošiljate lahko tedenske e-novice.
    - Obveščate stranke o novostih.
    - Pošiljate nasvete strankam in jim pokažite, da vam ni vseeno za njih.
    - Pošljite ponudbo iz teskane izdaje.

Komu naj pošljem obvestila, novice,...?

Bazo lahko zgradite iz že obstoječih naročnikov in vseh, ki se bodo prijavili preko spletnega obrazca v spletni trgovini. Več kontaktnih podatkov, lahko pridobite z nagradnimi igrami bodisi v spletni trgovini ali preko vašega profila na socialnih omrežjih. Lahko tudi vzpodbudite uporabnike, da v zameno za kupone, darila ali brezplačna e-gradiva zaupajo svoje podatke.

Kako pošljem email z sistemom Moja Košarica?

V sistemu Moja Košarica imate dve možnosti uporabe Email Marktinga.

Vsi obiskovalci spletne strani, ki se prijavijo v spletni trgovini na vaša elektornska obvestila se shranijo in njihov seznam najdete v urejevalniku CMS pod Nastavitve -> Bloki -> Seznam elektronskih naslovov: Seznam .

Lahko pa uporabite napreden sistem MailChimp za Email Marketing. Uporabo smo opisali že v eni izmed preteklih lekcij z naslovom "Mailchimp connected". Če vas zanima več o uporabi in postavitvi MailChimpa nas kontaktirajte na podpora@moja-kosarica.si ali nas pokličite na 059 091 992 .

MailChimp je integriran z sistemom Moja Košarica in ga lahko z nekaj preprostimi kliki uporabljate kar preko urejevalnika CMS. Ko pišete novico za vašo spletno trgovino, lahko le to pošljete preko sistema MailChimp. Ravno tako lahko izberete 3 zanimive izdelke (nove ali akcijske) in jih pošljete strankam.

Prednosti Mailchimp Email Marketinga:

  1.     Oblikovno dovršeno elektronsko sporočilo.
  2.     Analiza učinkovitosti. Koliko strank je odprlo elektronsko sporočilo, kdaj se odpirajo sporočila,...
  3.     Večanje prodajnih možnosti z izdelavo analize.
  4.     Večji obisk spletne strani in posledično višja pozicija med iskalnimi rezultati v spletnih iskalnikih kot   so Google, Yahoo ali Bing.