Email Marketing je stroškovno najcenejši in najbolj učinkovit način za povečanje prodaje saj zagotavlja tudi do 5 večji učinek od klasičnih marktinških prijemov. Je najsodobnejši način za obveščanje o novostih zaših potencialnih in obstoječih strank o vaši ponudbi in novostih.
- Pošiljate lahko tedenske e-novice.
- Obveščate stranke o novostih.
- Pošiljate nasvete strankam in jim pokažite, da vam ni vseeno za njih.
- Pošljite ponudbo iz teskane izdaje.
Bazo lahko zgradite iz že obstoječih naročnikov in vseh, ki se bodo prijavili preko spletnega obrazca v spletni trgovini. Več kontaktnih podatkov, lahko pridobite z nagradnimi igrami bodisi v spletni trgovini ali preko vašega profila na socialnih omrežjih. Lahko tudi vzpodbudite uporabnike, da v zameno za kupone, darila ali brezplačna e-gradiva zaupajo svoje podatke.
V sistemu Moja Košarica imate dve možnosti uporabe Email Marktinga.
Vsi obiskovalci spletne strani, ki se prijavijo v spletni trgovini na vaša elektornska obvestila se shranijo in njihov seznam najdete v urejevalniku CMS pod Nastavitve -> Bloki -> Seznam elektronskih naslovov: Seznam .
Lahko pa uporabite napreden sistem MailChimp za Email Marketing. Uporabo smo opisali že v eni izmed preteklih lekcij z naslovom "Mailchimp connected". Če vas zanima več o uporabi in postavitvi MailChimpa nas kontaktirajte na podpora@moja-kosarica.si ali nas pokličite na 059 091 992 .
MailChimp je integriran z sistemom Moja Košarica in ga lahko z nekaj preprostimi kliki uporabljate kar preko urejevalnika CMS. Ko pišete novico za vašo spletno trgovino, lahko le to pošljete preko sistema MailChimp. Ravno tako lahko izberete 3 zanimive izdelke (nove ali akcijske) in jih pošljete strankam.
Prednosti Mailchimp Email Marketinga: