Danes smo v Financah zasledili odličen članek o pomembnosti kvalitete spletne trgovine.
odlomek:
"Čeprav je že zdaj veliko spletnih trgovin, jih je v prihodnje pričakovati še več. Za njihovo uspešnost bo odločilna dobra vsebina, sicer je spletni iskalniki ne bodo niti našli.
...
E-mail marketing je ena najcenejših in hkrati najbolj učinkovitih vrst oglaševanja. Podjetja ga uporabljajo predvsem za pošiljanje promocijskih email kampanj, distribucijo online publikacij, ob tem pa jim ni treba skrbeti za varno in zanesljivo dostavo večjega števila e-mail sporočil.
Moderna orodja za pošiljanje takšnih sporočil imajo vedno več funkcij za analizo vaše kampanje:
- koliko mailov je bilo dostavljenih strankam
- koliko strank je e-mail odprlo
- kaj je vaše stranke najbolj zanimalo (katere povezave/linke so klinknili)
Na ta način lahko vaše kampanje analizirate, izboljšujete in vedno bolj učinkovito povečujete prodajo.
Mail Chimp je odlično orodje za pošiljanje E-mail marketinga. Njegova največja težava je, da je v celoti v angleškem jeziku in da je povprečnemu uporabniku njegova uporaba prezahtevna.
Zato smo se odločili, da ga integriramo v Mojo Košarico in na ta način olajšamo delo vsem našim uporabnikom.
Dodajanje prejemnikov na seznam se vrši avtomatsko, preko prijave na e-obvestila na vaši strani. Vse obstoječe uporabnike se v seznam lahko uvozi in tudi naknadno doda.
Trenutno Moja Košarica omogoča pošiljanje novic in izdelkov. To pomeni, da vsako novico, ki jo objavite na vaši strani, lahko s klikom na en gumb pošljete vsem vašim prejemnikom. Prav tako pa jim na podoben način obveščate o novih ali akcijskih izdelkih.
MailChimp lahko uporabljajo samo tiste stranke, ki imajo VELIKI oz. MEGA paket. Ko se stranka odloči za integracijo, jim v podjetju ročno kreiramo uporabniški račun in ga povežemo z Mojo Košarico. Stranki tudi prilagodimo privzeti izgled sporočil, ki jih bo pošiljala. Postopek vključitve po navadi traja 1 dan. Integracijo pa zaračunamo 70€ +DDV.
V ceno je vključeno izobraževanje osnovnih funkcionalnosti orodja, ki ji bodo pomagale do želenih učinkov E-mail marketinga.
Pošiljanje elektronskih obvestil je zelo enostavno v 5 klikih:
E-mail marketing in MailChimp
- v administraciji izberete novo novico oz. obvestilo, ki jo želite poslati vašim uporabnikom.
- obkljukate možnost pošiljanja elektronskih obvestil
- izberete seznam prejemnikov
- izberete predlogo e-maila
- pritisnete na gumb Pošlji sporočilo
Obveščanje o akcijskih izdelkih je podobno kot pri pošiljanju novic:
Seznam prejemnikov lahko vidite pred pošiljanjem novice, ob izbiri seznama prejemnikov.
Trenutno lahko v Moji Košarici spremljate samo uspešnost pošiljanja Novic. To storite tako, da med novicami poiščete tisto, ki vas zanima in kliknete gumbek za spremljanje statistike. Prikaže se vam graf in podatki o :
- število poslanih sporočil
- število prebranih sporočil
- število klikov na povezave v sporočilu
- število naprej posredovanih sporočil
- število preprosto zavrnjenih sporočil
- število trajno zavrnjenih sporočil
- število izpisanih prejemnikov
- datum in čas zadnjega odprtega sporočila: 08.05.2012 09:46:39
Na naslovu kupi.moja-kosarica.si, v kategoriji Dodatne strotive izberite E-marketing in ga naročite skozi postopek nakupa.
Po prejetem naročilu vas bomo kontaktirali in se z vami dogovorili o postopku integracije in izobraževanju.