Večkrat se nam zgodi, da nas naše stranke sprašujejo, zakaj njihova spletna trgovina ni zelo uspešna. Skozi prakso naših najuspešnejših strank, smo prišli do nekaj t.i. zlatih pravil, ki vam bodo pomagale do večjega uspeha.
DOBRA OBISKANOST
Prvi pogoj za uspešno trgovino, je dobra obiskanost. Zato vam svetujemo, da:
1. vse obstoječe stranke obvestite o svoji spletni trgovini in jim priporočite nakup v njej (lahko jim poveste osebno, jih pokličete po telefonu ali pa jim pošljete e-mail.
2. povezavo do spletne trgovine objavite na svoji spletni strani,
3. povezavo do spletne trgovine objavite v svojih promocijskih gradivih (vizitke, letaki, brošure)
4. povezavo do spletne trgovine objavite v svojih elektronskih podpisih.
5. če imate Facebook profil, ga lahko uporabite tudi za promocijo svoje spletne trgovine. V svojih podatkih objavite povezavo, na zid pa prilepite kakšen izdelek ali novico.
6. preverite vašo pozicijo v iskalnikih. Višje ko ste, večji obisk boste imeli. Kako do dobre pozicije v iskalnikih si lahko preberete v tem članku.
DOBRI IZDELKI / DOBRE CENE
Prepričani smo, da v kvaliteto svojih izdelkov ne dvomite. Pa jih prodajate po dobri ceni? Danes se uporabniki spleta dobro prepričajo o ponudbi na trgu. Pregledajo slike, podrobne opise izdelkov, komentarje uporabnikov in seveda cene. Zanimivo je, da se stranke včasih odločijo za nakup v drugi trgovini, že zaradi zelo majhne razlike v ceni. Zato dobro preučite vašo spletno konkurenco in prilagodite svojo ponudbo.
VZPOSTAVITE ZAUPANJE S SVOJIMI STRANKAMI
Stranke, ki vam bodo zaupale, bodo raje kupovale pri vas, kot pri vaši konkurenci. Zato je z njimi potrebno vzpostaviti dober odnos. To lahko storite na več načinov:
1. z brezplačno poštnino,
2. z majhnim darilcem ob nakupu,
3. z obveščanjem o akcijah v trgovini (že uporabljate Mail Chimp, z brezplačnimi nasveti, s Facebook profilom,...
Če boste s strankami vzdrževali dober odnos, se bodo večkrat odločile za nakup pri vas in vas tudi priporočile prijateljem. Saj veste, dober glas seže v deveto vas.
Če povzamemo, uspešnost vaše trgovine je odvisna povsem od vas samih. Če boste upoštevali zlata pravila, bo tudi uspešnost vaše spletne trgovine večja. V to smo prepričani.