Najem spletne trgovine - povečajte internetno prodajo

Moj račun
  info@moja-kosarica.si   0590 91 995

1. lekcija: Ne pričakuj dobre prodaje že s tem, da si postavil spletno trgovino

Najbolj pogosta začetniška napaka je pričakovanje, da boste s spletno prodajo začeli z dnem, ko postavite spletno trgovino. Ne drži! Zagon spletne prodaje, pridobitev strank ter prvih naročil zahteva veliko časa in truda.

Po podatkih Internet Live Stats je v tem trenutku na spletu čez 1,202,012,086 spletnih strani. V trenutku, ko si boste vi postavili svojo spletno trgovino, bo to že 1,202,012,087. spletna stran.


stspletnihstrani



Kljub temu, da je vaša nova spletna trgovina privlačna in so vaši izdelki kvalitetni, je to komaj prvi korak do uspešne spletne prodaje. Zelo je namreč pomembno, da razmislite o tem kako vas bodo kupci našli. Zato naredite dober načrt, kako pridobiti čim večjo obiskanost trgovine in stopite v akcijo še pred zagonom spletne trgovine.

Kaj lahko storite, preden zaženete novo spletno trgovino?

1. POMP
Vsako spletno trgovino se postavi in zažene samo enkrat. Zato je super, da pri tem enkratnem dogodku pridobite čim večjo pozornost in s tem možnost, da vašo novo spletno trgovino obišče čim več potencialnih kupcev. 

2.SOCIALNA OMREŽJA
Dobro bi bilo, da s predstavitvijo na socialnih omrežjih (Facebook, Instagram, Twitter) začnete veliko pred zagonom spletne trgovine. Na ta način lahko ustvarite kvaliteten vsebinski profil, ki bo pridobil veliko bazo potencialnih kupcev, še preden sploh lahko kaj kupijo. V tem trenutku je pri nas še vedno najbolj priljubljeno socialno omrežje Facebook, zato lahko igra pomembno vlogo pri marketingu in prepoznavnosti vaših izdelkov in podjetja. Bazo privržencev lahko dokaj enostavno in poceni gradite s pomočjo oglaševanja, dobre in pogosto objavljene vsebine ter delitvami (share-i) vaših najboljših prijateljev in družine.

Vedno bolj popularni omrežji za povečanje prodaje sta tudi Instagram in Pinterest, ne smemo pa tudi pozabiti na dobri stari Twitter, ki je v določenih branžah lahko še vedno precej učinkovit.

3. VSE OBSTOJEČE STRANKE OBVESTIMO O SVOJI NOVI TRGOVINI
Ko je vaša spletna trgovina pripravljena za prodajo, o tem obvestite vse obstoječe stranke in jim priporočite nakup v njej. Lahko jim poveste osebno, jih pokličete po telefonu ali pa jim pošljete e-mail. Še bolj učinkoviti boste, če jim podarite akcijske cene, promocijski popust ali kupon.

4. POVEZAVO DO SPLETNE TRGOVINE OBESITE NA VELIKI ZVON
Povezavo do vaše nove spletne trgovine objavite na čim več mestih: na vaši spletni strani, na Facebook profilu, na vašem blogu, na prijateljevem blogu, na forumih … kjer koli je pač možnost. Ne smete pozabiti vključiti povezave tudi v vaših elektronskih podpisih in promocijskih gradivih (vizitke, letaki,brošure).

5. POVEŽITE SE Z IDOLI
Za vašo prepoznavnost lahko naredite veliko s povezovanjem. Povežite se lahko s popularnimi bloggerji in jih navdušite nad vašimi izdelki. Če jih bodo občudovali oni, jih bodo občudovali tudi njihovi sledilci. Povežete se lahko tudi z znanimi osebami, ki bi vaše izdelke z veseljem uporabljale in jih s tem tudi promovirale.

6. PRIJATELJI IN DRUŽINA SO TOP
Pri večji prepoznavnosti vam lahko na začetku pomagajo prijatelji in družina. S tem, ko bodo vašo spletno trgovino pohvalili in delili med svoje prijatelje, se bo vaša prepoznavnost širila. Ker dober glas seže v deveto vas, bodo njihova priporočila in pohvale začele graditi vašo bazo kupcev, ki bo počasi in vztrajno rasla in z njo tudi prodaja v vaši novi spletni trgovini.

 

Verjamemo, da je pred vami težka naloga, saj zagon uspešne spletne trgovine ni lahek. Vendar, če se boste trudili povečati vašo prepoznavnost, se bo s tem zagnala tudi vaša prodaja. Pri tem pa se je seveda treba zavedati, da se vse to ne zgodi kar čez noč in lahko do prvega naročila traja tudi nekaj mesecev.

In kaj, če spletno trgovino že imate in bi radi v njej povečali prodajo? Poglejte nanjo s svežimi očmi in pojdite čez vseh 6. korakov. Prav vsi vam bodo pomagali do boljše prodaje. Morda lahko oblikujete izjemno akcijo v vaši spletni trgovini (popust, kuponi, nova kolekcija, nov osvojen idol) in jo promovirate po zgornjih napotkih.

Za učinkovit zagon trgovine smo vam pripravili obrazec, s katerim boste lahko načrtovali vaše korake do uspešne prodaje na spletu in jih nato tudi učinkovito izvedli. Obrazec si lahko prenesete TUKAJ.

 


 

Če bi se radi na svoj e-naslov prejeli še ostale lekcije, se prijavite tukaj.