Najem spletne trgovine - povečajte internetno prodajo

Moj račun
  info@moja-kosarica.si   0590 91 995

5. lekcija: Kako za vraga naj spletno trgovino optimiziram, če ne vem kaj je optimizacija?

 

Nove spletne trgovine imajo običajno največ težav s spletno optimizacijo. Lahko je sploh ne delajo, ali pa jo delajo na napačen način. Področje spletne optimizacije je namreč precej zapleteno in njenih rezultatov nikoli ne moremo videti takoj. Ker na dobre rezultate lahko čakamo tudi več mesecev, večina podjetij obupa in se poslužuje drugih pripomočkov za pospeševanje prodaje (socialna omrežja, Google Adwords, fizična trgovina, sejmi...)

Ampak spletna optimizacija trgovine je za njen uspeh ključnega pomena, saj za razliko od ostalih prodajnih kanalov, neprenehoma vodi vaše potencialne kupce v vašo spletno trgovino.


Kako vas bodo kupci lažje našli?


Ko začnete razmišljati o optimizaciji spletne trgovine je najpomembnejše vprašanje za vas: "Lahko naštejete 10 ključnih besed, po katerih bodo vaše stranke iskale izdelke, ki jih prodajate?"
Ko boste uspešno znali odgovoriti na to vprašanje, bo uspeh vaše spletne trgovine zagotovljen.

S pomočjo optimizacije spletne strani (SEO - search engine optimization) in pravih ključnih besed, bo vaša spletna trgovina uvrščena višje med rezultati iskanja in kupci vas bodo hitreje našli preko spletnih iskalnikov ( Google, Najdi.si,... ). Vaša trgovina bo tako bolje obiskana in bolj prepoznavna, saj je SEO odlično orodje za povečanje obiska in prodaje ter je lahko odločilen dejavnik pri uspešnosti vaše spletne trgovine.
Pri optimizaciji vaše spletne trgovine imajo pomembno vlogo ključne besede, zato bomo v tej lekciji zajeli nekaj osnovnih napotkov, kako jih poiskati. Prav tako pa so pomembni dobri opisi izdelkov, opisi vaše dejavnosti in vaš blog.
Sčasoma vam bo tudi Google pomagal razumeti, s katerimi besedam je najbolje opisati svojo trgovino, da bo iskalni rezultat čimboljši, v vaši trgovini pa več obiskovalcev in več kupcev.

Kako si lahko pomagate pri iskanju ključnih besed?


Ključne besede

Ključne besede delujejo kot bližnjice do vaše spletne trgovine, hkrati pa vašo dejavnost opisujejo in pomagajo pri spletnem iskanju. Zato se poglobite v svojo spletno trgovino in naredite raziskavo o ključnih besedah, po katerih mislite da bodo našli vašo spletno trgovino. 

Ključne besede z dolgim repom

Ključne besede z dolgim repom so ključne besede ki vsebujejo tri ali več besed. Recimo da iščemo vrečke za zmrzovanje živil. Ključna beseda z dolgim repom bi tako naprimer bila "poceni vrečke za zamrzovanje 20L" medtem ko bi bila navadna ključna beseda "vrečke". Kupci se navadno za enostavne ključne besede odločajo v zgodnjem koraku nakupovanja ko še ne vejo kaj točno iščejo. Bolj ko so blizu nakupa, bolj vejo kaj iščejo in uporabljajo besede z dolgim repom. 
 
Večja iskanost ključnih besed

Iskanost posamezne ključne besede se običajno meri v povprečnih mesečnih iskanjih, kot skupno število iskanj na mesec. Razmislite in poskušajte poiskati ključno besedo s čimvečjo iskanostjo, saj boste tako imeli več možnosti, da vas bodo kupci našli.

Konkurenca
 
Vsi si želimo, da bi imele ključne besede naše spletne trgovine visoko pozicijo v iskalnikih in majhno konkurenco. Žal pa velikokrat ni tako in je potrebno veliko trdega dela, potrpljenja in mogoče malo sreče, da jih najdemo. Pogosto se tudi zgodi, da so vašemu podjetju konkurenčne plačane ključne besede in izpodrinejo tiste neplačane (organske). Če veste katere spletne trgovine spadajo v isti razred z vašimi ključnimi besedami, vam to omogoča dragocen vpogled v konkurenco ter kako težka bo vaša uvrstitev v višjo pozicijo.

Preučite vaš začetni seznam

Zapišite si čimveč ključnih besed, ki jih boste lahko uporabili pri optimizaciji vaše spletne trgovine. Več besed boste poiskali, bolj bogat bo vaš seznam in večjo možnost boste imeli, da izberete takšno ključno besedo, ki bo pripomogla do dobre uvrstitve na Googlu. Zato ne obupajte prehitro. Da bo vaš seznam še bogatejši, za pomoč prosite prijatelje in vaše družinske člane. Povabite jih k računalniku in jih prosite, da naj v spletnem iskalniku poiščejo vašo trgovino in vaše izdelke, pri tem pa jih opazujte katere ključne besede bodo uporabili in katere povezave bodo izbrali. S tem poiskusom lahko dobite še dodaten vpogled, kako bi vašo trgovino poiskal povprečen kupec.

Orodja za povečanje vašega seznama

Na spletu obstaja kar nekaj orodij, plačljivih in neplačljivih, ki jih lahko uporabite pri raziskavi ključnih besed za vašo spletno trgovino in svoj seznam še razširite.
 Najpreprostejši od teh, je Googlov namig (own suggestion feature). Če si želite ogledati nekaj Googlovih nasvetov, vpišite ključno besedo v Google iskalnik in si na dnu strani poglejte sorodne predloge.
Med bolj priljubljenimi orodji za iskanje ključnih besed je tudi Google keyword planner tool. Z njegovo pomočjo lahko pridobite še več predlogov ključnih besed in jih uporabite pri optimizaciji vaše spletne trgovine. Prav tako vam to orodje ponudi statistične podatke in napovedi prometa, na podlagi katerih se lažje odločite, katere ključne besede boste uporabili v spletni trgovini. Prikaže vam kolikokrat na mesec je bila vaša ključna beseda v Googlu poiskana, vse sorodne ključne besede in kakšno konkurenco imate.
Z vsemi predlogi vas bo Google keyword planner tool usmeril katere ključne besede izpostaviti, da boste imeli večje število iskanj in boste močnejši od vaše konkurence. 


In ne pozabite:

Google ima z izbiro pravih ključnih besed in stalnem izvajanju optimizacije, boljše razumevanje kdo ste in kaj prodajate, zato vas lahko kupci hitreje in lažje najdejo. 
Samo nekaj pozicij razlike v spletnem iskalniku, katere so odvisne od ključnih besed in od količine iskanj narejenih na mesec, lahko predstavljajo občutno zmanjšanje prometa za daljše obdobje. Zato ključne besede vaše spletne trgovine redno prilagajajte vsebini vaše spletne trgovine in iskalniki vas bodo ohranjali visoko med rezultati iskanj. Tako vas bodo stranke vedno našle. 
Zavedajte se, da je optimizacija vaše spletne trgovine stalni proces, ki traja vse od zasnove vaše spletne trgovine in se nikoli ne konča. Za raziskave pravih ključnih besed je potreben čas in potrpljenje, saj tudi Google potrebuje veliko časa, da vas uvrsti visoko med zadetke iskanj.
Na spodnjih dveh povezavah, si lahko preberete še nekaj nasvetov, kako se čim višje uvrstite na Googlu in pregledate primer dobre izbire ključnih besed za eno od trgovin Moje Košarice.

5 nasvetov za vrhunsko uvrstitev na Googlu


Če še niste prebrali prejšnjih lekcij BREZPLAČNEGA IZOBRAŽEVANJA, to lahko storite na spodnjih povezavah: