Vsako podjetje si želi, da je prepoznavnost njegove spletne trgovine čimvečja in da ji stranke maksimalno zaupajo. Le tako je lahko spletna trgovina uspešna in še povečuje svojo prodajo. Pri tem pa je zelo je pomembno, da vsaka spletna trgovina vključuje dobro osebno predstavitev podjetja.
Osebna predstavitev
Večina podjetij, največkrat podcenjuje pomembnost svoje osebne predstaviteve (O nas), saj so prepričani, da kupce zanimajo samo njihovi izdelki. Vendar ni tako. Iz podatkov iz Google analyticsa lahko razberemo, da je ravno osebna predstavitev podjetja pomembna za obiskovalce, saj je to običajno druga najbolj obiskana podstran.
Kako narediti osebno predstavitev Vašega podjetja?
Na spletu je vse več spletnih trgovin in mimo nas vsak dan bežijo različne ponudbe in vedno nove akcije vseh vrst izdelkov. Vse težje se je odločiti kje bomo izdelek kupili in ali bomo izbrali pravo trgovino za naš nakup. Zato je pomembno, da pri svoji trgovini razmislite s čim boste svoje obiskovalce pritegnili, da bodo v vašo spletno trgovino prišli, tam kupovali in se še kdaj vrnili.
Z dobro osebno predstavitvijo podjetja lahko prepričate obiskovalce, zakaj kupovati ravno pri vas. Pri eni od trgovin z opremo za surfanje so raziskave pokazale, da je bila prodaja za 30% večja, če so kupci prej obiskali njihovo osebno predstavitev (o nas) na spletni strani podjetja. Tudi v drugi raziskavi so ugotovili, da ima osebna predstavitev podjetja zelo dober učinek na kupce. Verjetnost nakupa je z obiskom spletne predstavitve petkrat večja in pri nakupu obiskovalci porabijo v povprečju 22,5% več denarja. Gotovo ta procent niha glede na blagovno znamko, ki jo imate, a obstajajo ključni elementi, s katerimi lahko vzpostavite povezavo z obiskovalci in z njimi gradite zaupanje.
Dobra zgodba
Najpomembnejši del vaše spletne trgovine naj bo dobra zgodba, saj bodo le tako obiskovalci dobili zaupanje v vas, v vašo trgovino in vaš izdelek. Mogoče si mislite, da je dobro zgodbo nemogoče napisati, če niste dobri pisci, a tukaj gre za drugačno zgodbo, zgodbo vaše podjetja. V njej lahko predstavite:
- ekipo, ki je podjetje ustanovila in vašo delovno kulturo
- končni cilj, kašno imate vizijo, kaj je vaše poslanstvo in kakšne so vrednote vašega podjetja
- kakšne ovire ste premagali na poti do ustanovitve podjetja
- kakšna je zgodba vaših produktov, kakšen je izvor vaših izdelkov in način izdelave, kaj je v vaši zgodbi edinstvenega in kakšna je vaša zgodovina
V vašo zgodbo postavite obraze jih povežite z vami in drugimi ljudmi, ki so povezani z začetki vašega podjetja. Lahko da niso temelj vašega podjetja, a velikokrat potrošniki želijo vedeti, kdo stoji za določeno blagovno znamko in kaj vas je prepričalo, da ste se odločili zanjo.
Primerov dobrih zgodb je vedno več. Nam je všeč, kako je hiša zelišč predstavila svojo ZGODBO.
Fotografije
Obogatite svojo zgodbo s fotografijami, saj so vredne več kot tisoč besed. Na tak način boste lažje povezali obiskovalce z vami in vašo spletno trgovino, saj bo zgodba postala živa. Naj bodo slike takšne, da bodo odražale ključne točke vaše zgodbe in jo še nadgradile. Postavite v vašo zgodbo obraze, saj se bodo tako obiskovalci še bolj osebno navezali na vas.
Tudi naše podjetje od vsega začetka poudarja osebni pristop. Že pred 10 leti smo svojo spletno stran opremili s fotografijami in se obiskovalcem dobro predstavili. V opise smo vključili naša znanja, hobije in želje.
In verjamite, da nas prav vse nove stranke že ob prvem stiku dobro poznajo in nas za našo predstavitev pohvalijo.
Več o naši simpatični ekipi si lahko preberete tukaj.
Še več besed kot slika, lahko vsebuje video. Video ima izredno čustveno moč in je tako, kot bi odprli okno v zgodbo vašega podjetja, sedeli skupaj z obiskovalci na kavi in jim posredovali zgodbo kar sami.
V spodnjem videu si lahko pogledate kako je podjetje goat story na zanimiv način predstavilo zgodbo njihovega izdelka goat mug.
Iz teh različnih kosov sestavljenke zdaj lahko sestavite svojo predstavitveno zgodbo, ki se vam bo pomagala povezati z obiskovalci spletne trgovine in povečala vašo prepoznavnost.
Česa še ne smete izpustiti?
Lokacija
Kljub temu, da prodajate na spletu, predstavite svoje podatke o lokaciji, saj veliko obiskovalcev še vedno želi vedeti, kje se nahajate in od kje prihajajo vaši izdelki.
Priporočljivo je, da email, ki ga uporabljate za kontakte, vsebuje ime vaše domene. Seveda lahko uporabite tudi gmail naslove, a vaša domena odraža vas, zato bo z njenim imenom v emailu zaupanje strank v vašo spletno trgovino večje.
Noga
Na dnu vaše spletne strani se nahaja t. i.“noga”, ki je lahko zelo učinkovito orožje pri povezovanju ljudi z vami. Vanjo vključite povezavo do vaše osebne predstavitve ter vaših socialnih omrežij. Ne pozabite pa tudi na vaše kontaktne podatke in odpiralne čase.
Zavedajte se, da hitreje ko vas stranka spozna, prej bo kupila v vaši spletni trgovini. Zato se razkrijte, zapišite svojo zgodbo ter vaše vrednote in se približajte vašim potencialnim strankam.
Na spodnji povezavi pa si lahko preberete tudi prejšnje lekcije iz naše Spletne učilnice.
1. lekcija: Ne pričakuj dobre prodaje že s tem, da si postavil spletno trgovino
2. lekcija: Kakšna je vloga logotipa?
3. lekcija: Ali socialna omrežja res pomagajo?
Če bi se radi na svoj e-naslov prejeli še ostale lekcije, se prijavite tukaj.