Najem spletne trgovine - povečajte internetno prodajo

Moj račun
  info@moja-kosarica.si   0590 91 995

6. lekcija: Preveč vsega

 

Voditi spletno trgovino je težko in zahtevno delo. Nove tehnologije, odločanje med neštetimi možnostmi in tisoč in ena nova ideja, velikokrat ne prinesejo dobrega poslovnega uspeha.
Zato je pomembno, da sprejmete določeno odločitev in se je držite. Razdelite jo na naloge in vztrajajte. Poiščite svoj cilj in pojdite proti njemu.

           Fokus3  
Fokus, fokus, fokus?

Če želite imeti dobre poslovne rezultate vaše spletne trgovine, se morate držati svojega fokusa. V nasprotnem primeru, boste večino svojega časa, denarja in energije porabili za stvari, ki ne bodo prinesle rezultatov. To je dejstvo, pa čeprav vam ni všeč. Velikokrat namreč nalog ne boste mogli narediti dovolj kvalitetno, ker jih je enostavno preveč. Tako boste vedno bolj utrujeni in vedno bolj nezadovoljni, saj vse vaše delo ne bo prineslo želenih rezultatov.
Pravijo, da velika večina podjetij propade, ker želijo narediti vse perfektno, a na koncu ne naredijo ničesar dovolj dobro.

 
Strategija vašega podjetja

Vsak uspešen podjetnik bi vam rekel, da je najpomembnejše vprašanje, ki si ga morate zastaviti: “Kaj je prednost moje spletne trgovine, kaj ga loči od drugih in zakaj bi stranke kupovale ravno pri meni?”
Je izjemna vaša zgodba? Ste unikatni? Ponujate neverjetne ugodnosti (brezplačna poštnina, visoki popusti, kuponi,...)? Ste strokovnjak na vašem področju in lahko ponujate odlične nasvete? 
To so vprašanja, ki so ključnega pomena za uspeh vaše spletne trgovine in odgovori na njih so hrbtenica njenega poslovanja. Predstavljajo namreč vas in vas ločijo od vaše konkurence. Če vaš posel ne prinaša pričakovanih rezultatov, bi bilo pametno, da se vsedete in o njih temeljito razmislite. Nikoli namreč ni prepozno za svež pogled na vaš posel.


Pot, ki bo vaše podjetje pripeljala do želenih ciljev

Velikokrat se zgodi, da se podjetnik po vzoru velikih podjetij fokusira na preveč prodajnih kanalov. Ta napaka velikokrat vzame ogromno časa in denarja ter zelo malo rezultatov.
Facebook, Youtube, Twitter, LinkedIn, Pinterest, Instagram, Google+, Spletna optimizacija, Mobilna učinkovitost, Dobre ocene in mnenja strank, izvirna marketinška poteza, blog, kolumne, video lekcije, e-mail marketing, Google Adwords, Facebook kampanje, sejmi, telefonski marketing, letaki, prodaja po domovih, oglasi (Jumbo plakati, radio, televizija), kuponi, dobra zgodba, podpora idolov, … so možnosti, ki lahko vplivajo na uspeh vaše spletne trgovine. Vprašajte se, koliko jih izvajate in koliko ste jih zmožni izvajati kvalitetno?
Zato izberite svoj prodajni kanal pametno in se mu posvetite v celoti. In najpomembneje, ne pričakujete rezultatov v enem tednu. Vztrajajte pri svoji odločitvi in uporabljajte orodja, ki vam bodo kazala, ali ste na pravi poti. Se vam veča obiskanost spletne trgovine? Se vam veča število vaših sledilcev? Se vam izboljšuje pozicija v brskalnikih? Vse to so kazalniki, ki so pomembni za uspešen končni cilj: uspešno prodajo v vaši Spletni trgovini.

Taktika

Ko dobro poznate svoje cilje, strategijo, ki vas bo pripeljala do njih in ste izbrali vaš ključni prodajni kanal, morate narediti taktični načrt. Določite si vse potrebne akcije, ki jih morate dnevno oz. tedensko izvajati, da bo vaš spletna trgovina uspešna. Izdelajte si tedenski načrt Facebook objav, mailingov, telefonskih klicev,... 
Vaš načrt je odvisen od vaših izbir. Znano Paretovo načelo pravi, da bo 20% vaših akcij prineslo 80% želenega uspeha. Potrebno je samo poiskati teh pravih 20%.
Zato si oglejte, kaj dela vaša konkurenca, kaj delajo vaši idoli in si sestavite vaš načrt. Zapišite ga in tedensko opazujte kakšne rezultate prinaša. Ko boste ugotovili, kaj je najbolj učinkovito, povečujte delež teh akcij in rezultati bodo prav gotovo sledili.


Voditi spletno trgovino je težko in zahtevno delo. In vsak posel se razlikuje od drugega, zato enostavnega recepta za uspeh ni, je pa ključnega pomena FOKUS. Zato razmislite o svoji strategiji in poslovni poti, ter si izdelajte svoj načrt. Izberite en prodajni kanal in usmerite vso svojo energijo vanj. Bodite v njem najboljši in prinesel vam bo želene rezultate. In nikar ne obupajte prehitro. Vztrajajte in opazujte, kaj vam prinaša največ rezultatov, ter gradite naprej na njih vse do zelo uspešne spletne trgovine.

Če bi se radi na svoj e-naslov prejeli še ostale lekcije, se prijavite tukaj.